7 Aralık 2013 Cumartesi

Kuzeyde Savaş Var!: Lord Of The Rings War İn The North

mücahit coşkun | 01:39
 

   3 arkadaş bir gece orta dünyada okey'e 4. yü ararken Aragorn ile karşılaşırlar. Aragorn bu 3 arkadaş ile konuşup onlara bir görev verir. 3 arkadaş okey'in henüz keşfedilmediğini hatırlayıp bari görevi yapalım derler....

   Bu yazıma biraz daha eğlenceli başlamak istedim. Şimdi biraz oyundan bahsedeyim.



   Oyunda 3 ana karakter var. İsimleri Eredan (Ranger), Farin (Champion), Andriel (Lore-master). Bu 3 karaterlerden her bölüm başında istediğinizi seçebiliyorsunuz. Yetenek puanlarını istediğiniz gibi dağıtabiliyor, Karakterlere eşya verebiliyorsunuz.


 

   Gandalf, Legolas, Frodo, Aragorn. Lord of The Rings'in tüm karakterleri oyunda da mevcut.

    Aslında pek yüzüklerin efendisi üçlemesini sevdiğim söylenemez. Ama nedense bu 4'lüyü görünce sevindim. Bize yardım ederler umudu ile direk konuştum ama pek yardımlarını görmedim...


    Bu oyunda epey zorlandığımı söyleye bilirim. Oyunun ilk başından beri çok fazla yaratık gelmeye başlıyor. Hele ki benim kadar acemi iseniz bölümleri geçmeniz biraz uzun sürüyor. Ama bölümü kaybetmeniz de kolay olmuyor. 3 karakter birbirine sürekli yardım ediyor. Eğer canınız tükenirse diğer karakterler sizi yeniden canlandırmak için yanınıza geliyor. Ama 3 karakter de birden ölürse bölümü kaybediyorsunuz. Benim favori karakterim Eredan dı. Eredan'ın canı azaldığında Andriel yanına gelip bir koruma kalkanı oluşturuyordu.


   Oyun sizin tercihlerinize göre ilerliyor. Konuşmalarda karşıdakine ne söylemek istediğinizi kendiniz seçiyorsunuz.
   Bol animasyon ve kaliteli sesler mevcut oyunda. Düşmanın kol,bacak,kafa gibi üzuvlarını kopartabiliyorsunuz. Biraz vahşice gibi görünüyor ama aslında oyuna farklı bir tat katıyor. Son vuruşların yavaşlatılması heyecan yaşatabiliyor. Kaliteli sesler de mevcut demiştim. Oyunu oynarken mağara da karakterlerin seslerinin yankılandığını fark ettim. Biraz dinleyince ne kadar kaliteli seslendirme olduğuna şaşırdım.


   Oyunun bir özelliği daha dikkatimi çekti. Karlı yerlerde karakterlerin üstü kar tutabiliyor. Yere düştüklerinde bembeyaz bir şekilde kalkıyorlar. Çok fazla dövüş yapılırsa karakterlerin üstü kanlanabiliyor.
  Oyun hakkında anlatacaklarım bu kadar. Tabi ki anlatmadığım bir sürü özelliği var. Oyunu oynayarak keşfederseniz daha çok zevk alabilirsiniz. İyi oyunlar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Deneyimli Oyuncu'nun Blogu © 2013. All Rights Reserved | Powered by-Blogger

-