24 Temmuz 2013 Çarşamba

Harika Bir Browser Oyunu : Runescape

mücahit coşkun | 04:50
   Belki duymadınız ama, Runescape şimdiye kadar yapılmış en iyi ve gelişmiş Browser oyunu.Tabii browser diyince akla
hemen yazı tabanlı oyunlar,köy kurma yada gladyatörler geliyodur. Fakat iş böyle değil.Oyun Üç boyutlu ve düşünebiliceğinizden
çok daha gelişmiş.Tıpkı indiripte oynadığımız MMORPG'ler gibi bir yetenek çubuğu,envanter sistemi,moblar,NPC'ler,görevler
onlarda olan herşey bunda da var.Hatta fazlası,oyunun son hafta gelen genişleme paketi (en iyi çevirisi buydu) bunu kanıtladı.
Hayatımda gördüğüm en büyük World Event (Tüm oyuncuların katıldığı canlı zamanlı bir görev) ve hatta bu olayın sonunu oyuncuların belirliycek olması beni çok etkiledi.Aslında ben bu oyunu bi 8-10 senedir oynuyordum ve her sene yeni bir içerik ile beni oyuna daha çok bağladı.Okadar kapsamlı bir yetenek sistemi var ki,aklınıza gelebilicek herşeyi yapabilirsiniz.




   Oyunu gayet rahat tek kişi de götürebilirsiniz.Hatta aklınıza ne geliyorsa yaparsınız. Oyunda 20 den fazla yetenek var. Canınız sıkılır kek yaparsınız, ondan sıkılırsınız balık tutarsın,gider avlanırsın hatta ve hatta kendi özel evini inşaa edip orada krallığını kurarsın. Oyunda kendi limanını yapma, kendi adanıza sahip olma
olanağınız bile var. Oyunda tek sevmediğim şey ekstra özellikler için 10-15 Tl gibi bir aylık ödemeniz gerekiyor.Gerçi parasının hakkını veriyor o ayrı.Oyunda bir takım sistemi var, taraf seçebiliyorsunuz. Bu oyunun ilerlemesi için önemli bir unsur (Şahsen ben Armadylciyim beklerim ;)) Kendi felsefenize hangisi uyarsa artık.Belirli bir ''class'' sistemi yok,istediğiniz silahı istedğiniz yeteneği geliştirebilirsiniz.Hatta ilerlerde bu bir zorunluluk haline geliyor.


   Ayrıca yabancı dil ile bir problemi olan arkadaşlarada kesinlikle öneriyorum.Çünkü şu an yapılmış tüm Browser oyunlarından
daha fazla oyuncusu olan bu oyunda çok rahatlıkla yabancı arkadaşlar edinip dilinizi geliştirebilirsiniz.

   Herşeye rağmen çok güzel bir oyun tüm samimiyetimle öneriyorum.Oynayın !

2 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Ne orataklığı teklif ediyorsunuz anlamadım?

      trmcoskun@gmail.com adresinden iletişime geçebilirsiniz benimle.

      Sil

Deneyimli Oyuncu'nun Blogu © 2013. All Rights Reserved | Powered by-Blogger

-